23.10.2009

Inventaario





Tein eilen inventaarion siitä mitä tauluja minulla todellisuudessa on vielä itselläni. Myönnän että olen hiukan seonnut laskuissa enkä ole ollut ihan tilanteen tasalla. Laskeskelin että olen kaiken kaikkiaan tehnyt parisataa taulua, joista (Luojan kiitos!) suurin osa koristaa muiden seiniä.

Saan joskus kommentteja siitä että blogista on vaikea katsoa mitkä taulut ovat vielä vapaana, etenkin kun on kyse vanhemmista. Muutin Flickr:iä sen verran, että siellä on näkyvillä vain ne taulut, jotka minulla vielä on. Korjaan vähitellen kaikki tiedot oikeiksi tähän blogiinkin.
Flickriin pääsee siis sivupalkista klikkaamalla tuota mosaiikkia. Jos löydät mieluisan taulun, lähetä sähköpostia niin katsotaan.

4 kommenttia:

Liivia kirjoitti...

Mitä, ootko sä noin tuottelias!!
Nyt oon kateellinen...

Oli hauska päästä kurkkaamaan sun pajallesi.

violet kirjoitti...

Niin siis kaiken kaikkiaan se hiukan yli parisataa taulua sanotaan nyt n. kolmen vuoden aikana. Kuvassa tässä nyt enää ne mitä on jäljellä.

Älä suotta kateile. Käytä se energia toisin;-)

Liivia kirjoitti...

Tässä väkisinkin laskeskelin, että kolmen vuoden aikana olen saanut aikaiseksi kuusi taulua...oon niin himputin hidas tekijä, jahkaan ja jahkaan ja vedän aina päälle.

Tuommoiset pinot kyllä inspiroi tekemään asialle jotain!

violet kirjoitti...

Hyvä jos tulee inspiraatiota. Jos siis koet sen tarpeelliseksi.
Minun tapani on tehdä nopeasti, siksi akryylimaalitkin!
Ja toki se on valtavasti kannustanut kun noita on ahkeraan kyselty.