7.12.2008

Metsä vastaa

Koko 24 x 30 cm


10 kommenttia:

Liivia kirjoitti...

Mä rakastan tuota pientä ruutua mitä taulussasi on. Olen tehtaillut itsekin tuollaista ruudukkoa.

Kaunista kaunista.

violet kirjoitti...

Liivia: tuo ruudukkopaperi on mun ala-asteen ainevihon suojapaperia.
Meille annettiin tuollaista vihreää ja sitten punaista ja niillä papereilla päällystettiin vihkoja...
Oliko muilla?

hekku kirjoitti...

Riemastuttava, hykerryttävä, salaperäinen.
Ihan niinkuin oikea metsä :)

violet kirjoitti...

Hekku; kiitos! Olipa kiva luonnehdinta!

isoinpapu kirjoitti...

Mulla oli ruskeaa ja oranssia ruudukkoa käsialavihkojen päällä!

Mä pidän tästä taulusta.

Anonyymi kirjoitti...

Ihana taulu! Ekstra pointsit pöllöstä! :)

Merja kirjoitti...

Tässä on jotain hyvin mielenkiintoista ja mystistä. Olen meinannut aiemminkin sanoa, mutta oletko kuullut Olivia Parkerista?
http://www.edelmangallery.com/parker.htm

Joitain tosi inspiroivia asetelmia.

Sua voisi myös kiinnostaa katsoa teksasilaisen kuvaajaystäväni töitä:

navaphotography.com

erityisesti still life -osio.

violet kirjoitti...

Isoinpapu: ruskeeta muistan myös olleen..

Lea: Huhuu;-)

Merja: kiitos noista linkeistä! Katson ajan kanssa.

Elisabeth Dunker kirjoitti...

This is so nice.

violet kirjoitti...

Thank you, Elisabeth. It was a pleasure to do this. The pieces went together almost without my help.