7.9.2008

The first of the three spirits



9 kommenttia:

Tiivi kirjoitti...

Olen monesti miettinyt, ja nyt on pakko rohkaistua kysymään: Missä (ihmeessä) säilytät tai varastoit kaikki tekemäsi taulut? :)

violet kirjoitti...

Tiivi: kiitos kysymästä;-)
Onnekseni olen myynyt osan töistäni. Melkein puolet. Monet ovat lisäksi aika pieniä, joten ihan kivasti mahtuvat tuonne makuuhuoneen vinon katon alle puulaatikoihin.

Liivia kirjoitti...

OOH, IHANA!

violet kirjoitti...

Liivia: kiitos. Tuon naisen kasvot ovat aivan huumaavat. Hypnotisoivat suorastaan. Siihen oli jännä tehdä ympäristö.

Sanna Tallgren kirjoitti...

Oi, pidän näistä kovasti. Huolisin kaikki kolme tuoreinta. Värimaailmasi on nyt synkassa minun värikauteni kanssa :) Ihania töitä.

violet kirjoitti...

Sanni; kiitos! Harmaasta olen tykännyt aina, samoin turkoosi on vilahdellut ennenkin, mutta toi "flesh" eli "ihonväri" mitä on kahdessa viimeisimmässä on ihan ennen käyttämätön mulle. Satuin jotenkin ihastumaan.
Jos et voi elää ilman näitä niin tehdään kauppaa;-)

Anonyymi kirjoitti...

Löysin tännekin ja jäin selailemaan ja selailemaan sivuille.. Mahtava tyyli ja upeita töitä! Jahka vaurastun ja on varaa muuhunkin kuin välttämättöminpään niin jotain täältä on varmassa hankinnassa! Siihen voi vaan mennä vielä ikävän kauan...

HeidiHelmiina kirjoitti...

Mä tykkään helmistä, hienot. Jotenkin odotan, että näkisin täälläkin keltaista, sitä kun olen seurannut kuva kuvalta tuolla "toisella puolella".

violet kirjoitti...

Annaliisa: sinne sulle lähettäminen saattaa maksaa enemmän kuin itse työ...Mutta palaa ihmeessä joskus asiaan.

Helmiina: en "osaa" maalata keltaisella. Väkisin joskus pakotan itseäni väreihin joilla en yleensä tee.
Keltaiseen en ole edelleenkään pystynyt tarttumaan.