15.11.2007

Jäljet johtavat kylttitehtaalle

Olen ommellut ahkerasti viime aikoina. Ilokseni monet ihmiset ovat kyselleet kangaskylttejäni kotinsa (tai ystäviensä kotien!) seinille killumaan. Olen tehnyt "huoneentauluja", varoitus- ja kieltolappuja, mutta myös pehmeitä "tauluja" ilman mitään tekstejä. Kuva voi kertoa vaikka ystävyydestä.

Siisti koti -kyltit ovat olleet kovin suosittuja. Mistä se sitten kertoo - en minä vaan tiedä!


Minulla on kotona kaksi kummistuspelkoista. Isompi pyysi että teen huoneen oveen kieltomerkin yön kauhuille. En tiedä toimiiko se, mutta kummitushätään kannattaa tietysti kokeilla kaikki keinot. (Kuvassa yksi toinen Laura Ashleyn kankaasta valmistettu kummistuskyltti. )

Tämä pienempi kyltti sen sijaan ei avautunut lapsille. Kovasti kyselivät että mitä siellä saunan takana sitten oikein tehdään??? Vain me aikuiset tiedämme! (Voihan olla että siellä vain istutaan arestissa...)

3 kommenttia:

Julia kirjoitti...

Voi miten suloinen tuo kummituskieltotaulu! Tuolle olisi varmasti monessa kodissa käyttöä. Kummitukset ovat olleet yleistymään päin nimittäin...

Anonyymi kirjoitti...

Tuo tappelijat viedään saunan taakse sai nauruhermoni kutisemaan ;D

Ei ihme, että lapsillesi ei viesti auennut, sehän on suomalaista aggraarikulttuuria ei nyt parhaimmillaan, mutta ainakin omalaatuisimmillaan. (Herättää ainakin minussa mielikuvia lahtaamisesta.)

violet kirjoitti...

Julia: jees, kummitukset ovat yleistymään päin, olen kuullut!
Celia: juuh, lahtausta ja tervaa ja höyheniä...pitää pojille vielä selittää esi-isiensä maasta kaikenlaista...